6 vět které neřeknete!

13.07.2008 20:14

6 vět které neřekne muž

6. Vždyť víš, chtěl jsem se na ni podívat znova, ale její prsa byly moc velké.

5. Wow, Antonio Banderas a Leonardo Dicaprio? Ten film musím vidět!

4. Sex není tak důležitý, někdy chci, abys mě jen tak držela.

3. Ale miláčku, zapomeň na pondělní fotbalový zápas, pojď se radši koukat na velmi křehké vztahy.

2. Nech mě podržet ti kabelku, než si vyzkoušíš všechny ty boty.

1. Miláčku, dnes jsme si ještě pořádně nepopovídali.

6 vět které neřekne žena

6. Co myslíš tím, že máme dneska výročí?

5. Nemusíme se dneska zase bavit? Radši bych sledovala telku.

4. Oh, ten diamant je moc velký!

3. Mohl by být náš vztah více fyzický? Jsem unavená z toho být jen přátelé.

2. Zlato, nemám v tomhle oblečení moc malý zadek?

1.Nezajímá mě, že je to ve slevě, tisíc korun je hodně za módní značkovou sukni.